Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ЖОВТЕНЬ (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228437
Отредактировано Leonora_ (2012-01-21 18:20:44)
Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Ранній вік. (Ранний возраст) **
Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ЖОВТЕНЬ (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228437
Отредактировано Leonora_ (2012-01-21 18:20:44)
Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ЛИСТОПАД (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228533
Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ГРУДЕНЬ (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228609
Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. СІЧЕНЬ (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228690
Отредактировано Leonora_ (2012-02-15 20:31:23)
„Подорож до зимового лісу”
http://dump.ru/file/5602625 Пожалуйста, обновите ссылку!
Отредактировано Ларочка (2012-11-03 01:07:03)
Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ЛЮТИЙ (по Зернятко)
Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. БЕРЕЗЕНЬ (по Зернятко)
Карта аналізу сформованості культурно - гігієнічних навичок у дітей третього року життя (по Зернятко)
[b][u]ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ У ГРУПІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ[/u][/b] [hide=[b][b]ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК[/b] [/b] 1. Рухова активність ○ незбалансована рухова активність, важко переключається; ○ ходить та бігає у «зграї» за вихователем, тікає від нього; ○ реагує рухами на музику, ходить по колу в парах, бігає в різних напрямках, не наштовхуючись, виконує імітаційні вправи; ○ ходить приставними кроками вперед, у сторону, ходить по східцях; ○ ходить навшпиньки, виконує невеличкі танки. 2. Координація, рівновага ○ розкоординованість pyxiв; ○ підстрибуючи, втрачає рівновагу, не може пройти по доріжці 3-4 м, ширина 20 см; ○ рухи скоординовані, впевнені, лазить по лаві, висота 20-15 см; ○ переступає через перешкоди, висота 10-15 см, лазить та перелізає через колоду; ○ впевнено почуває себе на висоті 25 см, бігає по звивистій доріжці 3. Стрибки, лазіння ○ при підстрибуванні не може відірвати обидві ноги від підлоги; ○ підлізає під мотузок заввишки 30-40 см; ○ підстрибує на двох ногах, перестрибує відстань 35 см; ○ стрибає в глибину 10-15 см; ○ стрибає на далечину, відштовхуючись обома ногами, лазить по гімнастичній драбині вгору 1,5-1,8 м. 4. Кочення, кидання, ловлення ○ збирає предмети, переносить та кладе у певне місце; ○ скочує круглі предмети по похилій дошці, кидає м'яч обома руками від грудей; ○ котить м’яч іншій дитині чи вихователю одною рукою, кидає дрібні предмети однією рукою; ○ кидає м'яч обома руками, намагається ловити; ○ кидає правою та лівою рукою в горизонтальну чи вертикальну ціль. 5. Рухливі ігри ○ стоїть осторонь, коли вихователь грає з дітьми; ○ пасивна гра, не хоче виконувати ведучих ролей; ○ виявляє ініціативу, позитивно-емоційний настрій під час гри; ○ зацікавлено грає тривалий час, знає 2-3 гри; ○ звертається до вихователя з проханням погратися, знає до 5 irop. 6. Дрібна моторика ○ кисть руки не розвинена, слабка, швидко стомлюється; намагається виконувати вправи на розвиток кисті руки; ○ впевнено тримає предмети (ложку, олівець), користується ними за призначенням; ○ із зацікавленням грає в дидактики угри, що розвивають дрібну моторику; ○ гортає сторінки книг по одній; ○ елементарно самообслуговує себе: розстібує ґудзики; намагається застібати, діє зі шнурками. [b]СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК[/b] 1. Колір ○ не виявляє зацікавленості до кольорів; ○ розрізняє кольори: на сенсомоторному рівні, вживе назви не вірно; ○ знає чотири основні кольори (червоний, жовтий, синій, зелений); ○ без допомоги дорослого співвідносить 9 кольорів (кольори веселки + чорний, білий); ○ має чітке уявлення про 9 кольорів. 2. Форма ○ не має уявлення про форму; ○ розрізняє коло та квадрат, за допомогою вихователя співвідносить за формою; ○ знає коло, квадрат, трикутник, ідентифікує контурні зображення; ○ без допомоги дорослого співвідносить 5 геометричних форм; ○ має чітке уявлення про 5 форм, називає їх. 3. Розмір ○ не має уявлення про розмір; ○ відрізняє великий-маленький; ○ співвідносить за розміром 3 величини; ○ групує однорідні предмети за розміром; ○ вживає вірно слова: великий, менш, маленький, більше, співвідносить за 2-3 ознаками. 4. Орієнтація в просторі, часу ○ дитина дезадаптована, не виконує дії за вказівкою вихователя; ○ виконує прохання: «Підійди до мене»; ○ розуміє слово «незабаром», користується словами «високо-низько»; ○ добре орієнтується в знайомому приміщенні, виконує правило: «Кожній речі своє місце»; ○ користується словами "далеко-близько", "вгорі-знизу", "вчора, сьогодні, завтра," знає їх призначення. 5. Запах, смак ○ індиферентне відношення до їжі та запахів; ○ знає що предмети мають запах; ○ має улюблені страви, впізнає и за запахом та смаком; ○ визначає якості їжі: солодкий, гіркий, кислий, смачний; ○ ідентифікує речі за характерним запахом, впізнає за смаком знайому їжу. 6. Звуки ○ не виявляє зацікавленості до звуків довкілля; ○ бере активну участь в музичних заняттях, відрізняє звуки: голосні-тихі; ○ звуконаслідує тварин, співає, відрізняє музику гучну та тиху; ○ розпізнає, який знайомий інструмент грає; ○ реагує на незвичайні звуки, звертає увагу вихователя на них, відрізняє музику; 7. Дотикові властивості ○ не виявляє зацікавленості до властивостей предметів; лякається фарб, глини; ○ виявляє зацікавленість до зображувальних матеріалів; ○ розрізняє слова та поняття: холодний-теплий, м'який-твердий, важкий-легкий; ○ в повсякденному житті звертає увагу на властивості предметів, демонструє свої пізнання дорослим та дітям; ○ впізнає на дотик властивості предметів із закритими очима. [b]ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК[/b] 1. Орієнтація у соціальному оточенні ○ не виявляє зацікавленості до оточуючого; ○ пасивно поводиться в груш але зацікавлено спостерігає; ○ знає імена рідних, значущих дорослих, чемно спілкується з ними; ○ знає назву дитячого садочку, орієнтується в знайомих приміщеннях, в iгpax з'являються предмети - замісники; ○ орієнтується в простих видах пpaцi дорослих, знає правила взаємин з однолітками. 2. Орієнтація в природі ○ не цікавиться природними об'єктами; ○ має елементарні уявлення про природні об’єкти найближчого оточення; ○ розрізняє тварин та рослини найближчого оточення знаю слово «природа»; ○ позитивно емоційно ставиться до природних об'єктів, виявляє до них зацікавлення; ○ виявляє бажання створювати умови для життя рослин та тварин, бережно поводиться з ними. 3. Ставлення до художньої літератури ○ при читанні чи розповіданні вихователем дитина неуважна, відволікається; ○ виявляє зацікавленість до художнього слова, театралізованих вистав; ○ розуміє зміст літературних творів, відповідає на нескладні питання за текстом; ○ коментує ілюстрацію, "показує" вихователю при читанні знайомих казок, знає нескладні пісеньки, віршики; ○ приймає участь в інсценуванні, театралізаціях, співає пісні виразно читає вірші. [b]МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК [/b] 1. Мовленнєва культура ○ не розмовляє; ○ звуконаслідує, говорить окремими словами; ○ говорить фразами (3-5 слів в реченні); словник 300 слів; ○ вимовляє всі звуки крім “ш”, “р”; використовує всі частини мови, крім дієприкметників; ○ словник l200-1500 слів; використовує в мовленні складні речення. 2. Мовленнєва активність ○ відмовчується, не відповідає на запитання; ○ спілкується з дорослими за їхньою ініціативою; ○ виявляє мовленнєву активність, мова емоційно та інтонаційно забарвлена; ○ охоче вступає в розмову з дорослими та однолітками, задає питання (де, куди); ○ задає різноманітні питання (де, куди, чому, коли?) , розповідає з власної ініціативи з досвіду (монолог). [b]РОЗВИТОК ОБРАЗОТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ [/b] 1. Малювання ○ не хоче малювати, не може тримати олівець, лякається фарб; ○ хаотично малює олівцем, фарбами, робить плями; ○ малює за темою, наслідує зразку вихователя, знає призначення зображувальних матеріалів; ○ малює по всьому аркушу паперу, відтворює нескладні предмети, явища природи та оточуючого; ○ емоційно-позитивно сприймає заняття малюванням, знає елементарні правила користування матеріалами. 2. Аплікація ○ не виявляє зацікавленості, не бачить сенсу занять; ○ маніпулює матеріалами, не розуміє теми; ○ додержаться теми, виконує програмовий зміст; ○ позитивно-емоційно ставиться до роботи, співтворчо працює з дорослим; ○ самостійно, під наглядом дорослого, виконує завдання, впізнає свою роботу через деякий нетривалий час. 3. Ліплення ○ відмовляється ліпити, або користується матеріалом не за призначенням; ○ задавлено спостерігає за днями вихователя, маніпулює з глиною; ○ володіє різноманітними прийомами роботи з глиною: розкочування, скочування, відщипування; ○ розминає, сплющує, розплющує глину, працює за темою; ○ бачить в шматочку глини знайомий образ, одержує новий образ шляхом ліплення, проявляє творчість. 4. Конструювання ○ не виявляє зацікавленості до будівельного матеріалу; ○ виявляє пасивний інтерес до конструювання; ○ розрізняють кубик, цеглинку, пластину; користуються будівельним матеріалом за призначенням; ○ швидко створює з будівельного матеріалу знайомі споруди; ○ користується спорудами для гри, моделює без зразків прості споруди. [b]ПOБУTOBI НАВИЧКИ [/b] 1. Навички їжі ○ не їсть самостійно, чекає доки нагодують; ○ їсть неохайно, але бажає це робити самостійно; ○ ретельно пережовує їжу, виходить із-за столу тільки поївши, додержується правил поведінки за столом; ○ потребує часткового догодовування, вірно тримає ложку під час їжі; ○ їсть самостійно та охайно, користується серветкою, дякує без. 2. Навички поведінки в туалетній кімнаті ○ не вміє самостійно умиватися, стати на горщик; ○ виявляє активність у виконанні гігієнічних процедур, бажає робити це самостійно; ○ знає свій рушник, гребінець, горщик; звертається з проханням підкотити рукава перед вмиванням; ○ знає елементарні правила поведінки в туалетній кімнаті та додержується їх; при умиванні не розбризкує воду; ○ правильно користується милом, носовою хустинкою, рушником. 3. Одягання, роздягання ○ дитина пасивна, чекає доки її одягне чи роздягне дорослий; ○ знає місце власних речей, не плутає своєї шафи; не самостійна під час одягання та роздягання; ○ знає послідовність одягання, роздягання, самостійно одягає колготи, штани, звертається за допомогою до дорослого; ○ помічає неохайність в одязі, звертається за допомогою; ○ робить самосійні спроби застібати та розстібати ґудзики, шнурувати взуття Виконання доручень ○ не виконує доручень дорослого, забуває чи відмовляється; ○ виявляє інтepec до посильних трудових дій; ○ прагне самостійно досягти результату, одержує задоволення від доручень та їхнього виконання; ○ допомагає одноліткам за пропозицією вихователя; ○ звертається з пропозицію допомоги до дорослого чи дитини. ][/hide]
Отредактировано Leonora_ (2012-02-16 19:12:30)
[b][u]ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЛАСТИВОСТІ І СПІВВІДНОШЕННЯ ПРЕДМЕТІВ У ДІТЕЙ 2 – 3-х РОКІВ[/u][/b] (Експериментальна методика) Лія Олійник [hide=[b][b]КОЛІР[/b] [/b] [u]1. Співвідношення за кольором [/u] Дидактичні ігри: «Розстав квіти у вази», «Зав’яжи лялькам хустинки», «Сховай мишу» та подібні до цих завдань, які потребують від дитини підібрати квітку під колір вази, хустинку - однакового з платтячком кольору, дверцята - під колір хатинки. Дітям пред’являють 7 кольорів райдуги, чорний та білий кольори. Оцінка результатів: – виконує завдання самостійно – виконує за допомогою дорослого – не виконує [u]2. Визначення поняття «колір» та називання кольорів [/u] Дітям ставлять питання: «Якого кольору іграшка (м’ячик, кубик) тобі подобається?», «Якого кольору предмет?», «Покажи червоний (синій, жовтий…) колір». Оцінка результатів: – правильно називає колір, речі, що демонструє; – правильно показує колір, який називає дорослий; – не виконує. [b]ФОРМА[/b] [u]3. Співвідношення за формою [/u] Використовують рамки - укладки М. Монтессорі. На дерев’яній панелі вирізані отвори різної геометричної форми (коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник). У дитини набір цих же геометричних фігур, які їй пропонують вкласти у віконце-отвір. Оцінка результатів: – виконує завдання самостійно; – виконує за допомогою дорослого; – не виконує. [u]4. Визначення поняття «форма» та називання геометричних форм [/u] Дітям ставлять питання: «Де коло (квадрат…)?», «Дай мені коло (квадрат…)», «Що це?». Оцінка результатів: – правильно називає форму, пред’явлену дорослим; – правильно показує форму, яку називає дорослий; – не виконує. РОЗМІР [u]5. Співвідношення за розміром [/u] Дитині пропонують пригостити великого зайця великою морквиною, а маленького – маленькою, показати смужку таку ж саму, як у зайця. Оцінка результатів: – виконує завдання самостійно; – виконує за допомогою дорослого; – не виконує. [u]6. Визначення поняття, які позначають розмір («великий – маленький», «широкий – вузький», «короткий – довгий», вживання слів). [/u] Перед малюком 2 картки, на яких зображені ведмедики (ляльки, зайці…), які контрастно різняться за розміром. Дитину просять: «Покажи великого ведмедика», питають: «Де маленький ведмедик?», «Цей ведмедик великий чи маленький?». Визначення понять «короткий – довгий», «вузький – широкий» проводять подібно до цього за допомогою картонних смужок, однакових за кольором та рівних за одним з параметрів: довжиною чи шириною. Оцінка результатів: – вживає слова, що означають розмір; – показує на прохання вихователя; – не виконує. [u]7. Складання картки з частин (початок року 2, кінець – 4 частки) [/u] Потрібна пара простих картинок із зображенням гриба (сунички, моркви тощо). Одна картка ціла, друга розрізана на 2 (4) квадратні частини. Дитині показують цілу картку та питають, що на ній намальовано, потім показують одну з частин та питають, звідки вона. Дитина пробує накласти цей шматочок на місце у нерозрізаній картці. Також надають інші частки картинки. Оцінка результатів: – виконує завдання самостійно – виконує за допомогою дорослого – не виконує [b] ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ [/b] [u]8. Уміння виконувати дії на прохання дорослого [/u] До дитини звертаються з проханням: «Поклади м’яч у кошик», «Принеси мені будь-ласка книжку зі стола», «Постав машину у гараж» та інші. Оцінка результатів: – виконує прохання дорослого; – виконує за допомогою дорослого; – не виконує. [u]9. Визначення поняття «високо – низько», «верх – низ», вживання дитиною цих слів [/u] Дитині дають картку, де намальована шафа з іграшками, ставлять запитання: «Які іграшки стоять на верхній полиці?», «Покажи верх», «Де стоїть зайчик?». Потім дитині дають маленькі картки із зображенням іграшок та пропонують розставити їх на різні полиці шафи. Поняття «високо – низько» можна обіграти, маючи картку, на якій намальований багатоповерховий будинок, з віконець якого визирають діти. Питання: «Де живе дівчинка?», «А де хлопчик?». Оцінка результатів: – уживає слова; – показує на прохання вихователя; – не виконує. [u]10. Визначення поняття «далеко – близько», вживання дитиною цих слів [/u] Звертають увагу дітей на іграшки, розташовані на різній відстані від дитини. Питання: «Хто далеко: лялька чи ведмедик?», «Хто близько?», «Де лялька?», «Де ведмедик?». Оцінка результатів: – вживає слова; – показує предмет на прохання вихователя; – не виконує. [b][b]СЛУХ [/b][/b] [u]11. Уміння прислухатися [/u] Вихователь робить таємничий погляд, прикладає палець до рота та пропонує дітям послухати Оцінка результатів: – завмирає, прислуховується; – виконує за допомогою дорослого (потрібні додаткові інструкції); – не виконує. [u]12. Співвідношення на слух: який музичний інструмент грає [/u] Педагог за ширмою грає по черзі на якомусь знайомому дітям музичному інструменті (барабан, брязкальця, дудка, шарманка тощо) та питає дитину: «Який інструмент грає?». Перед дитиною такий же набір інструментів, вона може перевірити себе – пограти на такому ж інструменті, як вихователь. Оцінка результатів: – визначає на слух без проби; – знаходить такий же інструмент за звучанням; – не виконує. [u]13. Визначення поняття «тихо – гучно», вживання дітьми цих слів[/u] Дитині пропонують пограти на барабані, поплескати у долоні тощо гучно та тихо. Потім ці дії виконує вихователь та питає у дитини: «Як я стукала: тихо чи гучно?», “А зараз?”. Оцінка результатів: – уживає слова; – виконує дії; – не виконує. [u]14. Визначення почуття ритму[/u] Дитині пропонують виконати рухи під музику різного характеру: марш, вальс, полька тощо. Повторити легкий ритмічний малюнок пісеньки-забавлянки. Оцінка результатів: – виконує ритмічні рухи під музику; – виконує рухи за характером музики; – не виконує. [b]ДОТИКОВІ ПОЧУТТЯ [/b] [u]15. Визначення поняття «тепле – холодне», уживання цих слів[/u] Дитина доторкається до водички у двох банках. Питання: «В якій баночці водичка тепла?», «А в цій баночці, яка водичка?», «Де баночка з холодною водою?», «А де з теплою?». Оцінка результатів: – уживає слова; – показує предмет на прохання вихователя; – не виконує. [u]16. Визначення поняття «сухе – мокре», уживання цих слів [/u] Малюку одночасно дають в руки дві однакові хустинки. Питання: «Покажи, котра з них суха?», «А ця яка?», «Знайди мокру хустинку», «А яка ця?». Оцінка результатів: – уживає слова; – показує предмет на прохання вихователя; – не виконує. [u]17. Визначення поняття «твердий – м’який», уживання цих слів [/u] Дитині пропонують розглянути дві кульки: пластмасовий «стрибунець» та гумовий «лизун»; взяти їх в руки, стиснути у долонях. Питання: «Покажи ручку, в якій тверда кулька?», «А яка кулька в другій руці?», «В якій руці м’яка кулька?», «А яка кулька в другій руці?». Оцінка результатів: – вживає слова; – показує предмет на прохання вихователя; – не виконує. [b]БАРИЧНЕ ВІДЧУТТЯ [/b] [u]18. Визначення поняття «важкий – легкий», уживання цих слів [/u] Дитині пропонують одночасно взяти у дві руки по предмету (кульки, кубики тощо), однакові за кольором, розміром, формою, але різні за масою. Питання: “Покажи мені важку кульку.”, “А в тій руці яка?”, “Ця кулька легка?”, “А ця?”. Оцінка результатів: – вживає слова – показує на прохання вихователя – не виконує. [b]НЮХ [/b] [u]19. Розуміння слів “запах”, “пахнути”, вміння принюхуватися [/u] Три пари однакових коробочок із запахами: оцет, суха ромашка, фруктова есенція тощо. Один комплект у дорослого, другий у дитини. Дитина нюхає одну з коробочок у вихователя, та знаходить посеред своїх трьох таку саму. Оцінка результатів: – виконує завдання самостійно; – виконує за допомогою дорослого; – не виконує. [b] СМАК [/b] [u]20. Розпізнавання овочів та фруктів на смак, розуміння понять: «солодкий», «гіркий», «кислий», «смачний», уживання цих слів [/u] Дитині дають покуштувати шматочок яблука, моркви, цукерки та інше. Питання: «Що ти куштував?», «Яблуко яке?», «Що ще буває солодке? Кисле? Гірке?», «Що ти любиш їсти?». Оцінка результатів: – самостійно вживає слова-ознаки; – повторює за дорослим слова-ознаки; – відмовляється виконувати завдання. ][/hide]
Отредактировано Leonora_ (2012-02-16 19:27:53)
ДОБІРКА РУХЛИВИХ ІГОР (ранній вік)
ДОБІРКА ДИДАКТИЧНИХ ІГОР (ранній вік)
КОНСПЕКТИ КОМБІНОВАНИХ ЗАНЯТЬ
складені відповідно до оновленого орієнтовного щотижневого планування навчально-виховного процесу у першій молодшій групі
Пізнавальні теми тижня: Транспорт. Дикі тварини.
Отредактировано Leonora_ (2012-02-16 20:21:04)
Планування освітнього процесу на травень І мол.гр. (БВДС).
Планування освітнього процесу на листопад І мол.гр.(БВДС)
Отредактировано Leonora_ (2012-05-18 15:38:24)
Планування освітнього процесу на жовтень І мол.гр
Планування освітнього процесу на грудень І мол.гр.(БВДС)
Пізнавальний розвиток дітей раннього віку
Організація розвивального простору
та планування роботи для дітей раннього віку
Девочки,помогите может у кого-то есть Перспективный план работы на неделю в разновозрастной группе раннего возраста.Спасибо за помощь заранее..
Девочки,помогите может у кого-то есть Перспективный план работы на неделю в разновозрастной группе раннего возраста.Спасибо за помощь заранее..
Всем привет! Девочки, у меня к вам просьба, скиньте, пожалуйста, планирование на лето
Спасибо!
http://www.vseodetishkax.ru/rabota-psix … o-vozrasta - Диагностика сенсомоторной сферы детей дошкольного возраста
Девочки, у кого есть вот такая книга, поделитесь, пожалуйста. Всё время работали с напарницей на старшей группе, а в этом году дали малышей. Книг по раннему возрасту нет совсем.Собираем сейчас по крупицам.
Такой нет - есть другая... Скачала с е-ранок (электронные книги)
http://yadi.sk/d/_9TpFZjb97w7q
Может пригодится?
Отредактировано satyrina (2013-09-12 21:57:55)
Девочки, у кого есть вот такая книга, поделитесь, пожалуйста.
Ира, спасибо, но такая есть, купили.
Лена, спасибо, качаю На старшие группы купили, а на ранний не можем найти у себя
Комплексна програма розвитку, виховання і навчання дітей "Соняшник" этот сайт заблокирован507712
Васькевич М.А.
МАЛЕНЬКИЙ ПРОФЕСОР
Авторська програма
з розвитку математичного мислення
та логіки дітей раннього віку
Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Ранній вік. (Ранний возраст) **