Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ”

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Конспекти занять українською мовою*


Конспекти занять українською мовою*

Сообщений 181 страница 187 из 187

181

Код:
«В гостях у казки «Три ведмеді»

                            (ІІ МОЛОДША ГР)

Програмовий зміст : ознайомити дітей із цифрою «3», закріпити поняття «більший», « менший», «найменший», «багато», «один», вчити порівнювати предмети за величиною, довжиною, закріпити знання дітей про геометричні фігури ( коло , трикутник, квадрат);збагачувати знання малят про предмети вжитку, зокрема меблі, посуд, одяг, вміти класифікувати ці предмети, підбирати узагальнююче слово,  формувати гнучкість мислення, творчу уяву; виховувати інтерес до математики.                                                    

Матеріали: ґудзики круглої, трикутної, квадратної форми, геометричні фігури, лічильні палички, три ведмеді різної величини, іграшкові меблі( стіл, 3 стільця різної величини, 3 ліжечка), 3 кружки, 3 ложечки, 3 серветки, 1 ложка залізна, 1 ложка дерев’яна, плакати з меблями, одягом, посудом, чарівна парасолька, набір одягу, шафа, скриня, чарівна галявина з картками ведмедиків та цифрами від 1 до 3, рукавички, кружечки з кольорового картону.
                 
                                                       Хід заняття

Малята, розкажу я вам цікаву новинку, 
Завітали до нас гості на годинку,
 Треба дружно привітатись:
«Добрий день!»
Дружно й весело сказати:
«Добрий день!»
Вліво – вправо повернутись,
Туди – сюди посміхнутись І сказати :
«Добрий день!»

-	Ви так гарно привітались. А це означає, що у вас сьогодні хороший настрій. А попереду у нас ще дуже багато цікавого.
-	Діти, ви любите казки?
-	І я їх також люблю. А давайте покличемо казку до нас у гості. Дивіться, у мене є чарівна парасолька, вона нам зараз стане у пригоді. 
Повторюйте за мною чарівні слова:

« Парасолько, покрутись,
В гості казочка з’явись».
(Лунає музика з передачі «В гостях у казки»)

-	Чуєте, музика лунає, це до нас у гості казка поспішає. Дивіться, дітки, тут щось є. Та це ж книжечка. Але раніше її тут не було. Давайте подивимось, що ж це за книжечка?
 Так, це казка «Три ведмеді» Напевно, саме ця казка до нас має прийти у гості. А давайте згадаємо, які ж герої є у цій казці? Давайте їх покличемо за допомогою нашої чарівної парасольки. Повторюйте за мною чарівні слова:

« Парасолько, покрутись,
Три ведмеді з’явись».

(Лунає музика, з’являються 2 іграшкові ведмеді: Михайло Іванович, Анастасія Петрівна)
-	А ось і наші ведмеді. Давайте їх порахуємо. Тут щось не так. Дітки, скільки повинно бути ведмедиків? (3)
-	Давайте подивимось кого ж не вистачає? (Михасика)
-	Де ж він може бути?
-	Здається, я здогадуюсь, Михасик ще дуже маленький, а що маленькі діти люблять найбільше робити? (гратися іграшками)
-	Михасик живе у лісі, а там іграшок нема , а у нас в садочку іграшок багато давайте пошукаємо може він десь грається іграшками. Так ось же він, ми його знайшли.
-	Скільки у нас дорослих ведмедів?(2) А маленьких?(1)
-	Скільки ведмедів до нас прийшло спочатку ?(2) А  потім?(1)
Михасик не вміє рахувати давайте йому допоможемо. Ось у мене є чарівна галявина давайте на ній порахуємо ведмедиків . 

(Викладаємо 2 ведмедики і позначаємо цифрою 2. Потім викладаємо одного ведмедика і позначаємо цифрою 1 Далі викладаємо три ведмедики і позначаємо цифрою 3.)

-	То скільки у нас всього ведмедів давайте ще раз порахуємо.(3)
-	Давайте пригостимо наших гостей чаєм. Посадимо їх за стіл. Скільки стільців нам потрібно?(3) 
-	Михайла Потапича посадимо на який стілець? (великий) Анастасію Петрівну?(менший) А Михасика?(на найменший)
-	Покладемо їм серветки. Для чого потрібні серветки? Скільки потрібно серветок?(3) 
-	Тепер нам потрібно налити ведмедикам чаю. У що будемо наливати чай? (кружечки)
-	Скільки кружечок нам потрібно?(3) Де у нас є кружечки?(на кухні)
-	Піди,  …….., принеси нам кружечки. (Дитина повертається і говорить, що кружечки зникли)
-	Що сталося? Зникли кружечки наші. А де ж вони поділися, хто знає?Давайте подивимось можливо у нас ще щось зникло. (дивимось у шафу)
-	І у шафу порожньо. Діти, куди ж усе зникло? Ви знаєте, дітки, мені здається, що це все витівки якогось злого чарівника. Адже до нас у гості завітала казка, а у казці, як відомо, усілякі чудеса трапляються. Дивіться, у шафі є записка. Давайте її прочитаємо:
«Щоб усі ваші речі повернулися до вас ви повинні виконати мої завдання».

Завдання № 1

                       Дидактична гра «Що це?»

Картинки з посудом. Сказати назву. Як можна назвати усі ці речі одним словом? (посуд)
-	Давайте спробуємо покликати наш посуд за допомогою чарівної парасольки:
                           Парасолько. Покрутись,
                           Посуд, наш повернись!
(з’являється посуд на підносі )
-	Ось і повернувся наш посуд. Давайте візьмемо кружечки. Яку кружечку поставимо ( аналогічно, як із стільцями, потім таким самим чином роздаємо ложечки)
-	Поки наші ведмедики п’ють чай, давайте ми з вами виконаємо ще одне завдання чарівника.

Завдання № 2
    
                          Дидактична гра «Склади ціле»

На столі лежать кружечки, вирізані із різнокольорового картону і з різними візерунками на них, розрізані навпіл.  Дітям роздається одна половинка , вони повинні підібрати другу половинку.

          Завдання № 3.

                                     Дидактична гра «Порівняй ложки»

Дітям пропонується порівняти дерев’яну і металеву ложки.
Металева: блискуча, важка, міцна, маленька.
Дерев’яна: розмальована, не міцна, велика, не блищить, легенька.


-	Наші гості уже випили чай. Що треба зробити?(помити посуд)
                  Пальчикова гімнастика « Помічники»

Раз, два, три, чотири, (Б ють кулачок об кулачок)
Сьогодні посуд ми помили:
Чайник, чашку, вилку, ложку(загинають пальці на правій руці
І велику поварьошку
Весь посуд ми помили,(загинають пальці на лівій руці)
Тільки чашечку розбили,
Глечик теж розвалився,
Ніс у чайника відбився,
Ложку ледь не поламали-
Мамі так допомагали.(розводять руки в сторони.)

-	Наші ведмедики, дітки, до нас  довго добирались. Вони дуже стомилися і хочуть відпочити. Давайте їм запропонуємо прилягти на ліжечка та відпочити. Де у нас ліжечка?(у спальні)
-	Скільки ведмедів?(3) То скільки потрібно ліжок?(3)  
(Ведмедів діти кладуть на ліжечка різні по величині аналогічно, як садили на стільці)

-	Діти, а як одним словом можна назвати усі ці предмети : стіл,стілець, ліжко, шафа?(меблі)
-	Поки наші ведмедики відпочивають давайте виконаємо ще одне завдання.
-	
Завдання № 4

Дидактична гра «Назви одним словом»
Картинки з одягом. Сказати назву. Як можна назвати усі ці речі одним словом? (одяг)
 
-	Діти, якого одягу завжди пара? (шкарпетки, рукавички)

            Завдання № 5 

                         Дидактична гра « Знайди пару»
 Картонні рукавички різного кольору і з різними візерунками. Кожна дитина отримує одну рукавичку. 

-	Давайте спробуємо повернути наш одяг за допомогою чарівної парасольки:
                           Парасолько. Покрутись,
                           Ти наш, одяг, повернись!
(лунає музика, з’являється скриня з одягом )
-	Ось і повернувся наш одяг. Давайте покладемо одяг у шафу.
( Діти розкладають одяг)
-	Дітки, подивіться, на цьому платтячку немає ґудзичка. Потрібно пришити ґудзик. Ось дивіться, що у мене тут є. (Показую скриньку з ґудзичками)
-	Скільки у мене ґудзиків?(багато), а у мене в руці?(один).
-	Давайте спробуємо пришити ґудзики.
   ( Діти сідають за столики)

       Завдання № 6

             Дидактична гра «Приший ґудзик»
Діти отримують силуети кофтинок з вирізаними отворами замість ґудзиків, набір «ґудзиків» круглої, квадратної і трикутної форми. Вони підбирають потрібну їм фігуру і вкладають її у відповідний отвір. 

     Завдання № 7

Викладання з лічильних паличок фігури стільця за зразком.

    Завдання № 8   Аплікація «Прикрасимо кружечку Михасика»
Дітям роздаються кружечки, вони повинні приклеїти горошинки на кружечку.

-	Яка казка до нас приходила ?
-	Яку цифру ми з вами сьогодні вивчили?
-	Як усі ці предмети можна назвати одним словом?( меблі, одяг, посуд)
-	Наші ведмедики прокинулись, давайте тепер з ними  пограємось і покажемо Михасику, які кружечки ми для нього зробили.

Отредактировано beautiful (2013-05-28 10:52:50)

+1

182

МАСТЕР-КЛАСС ПО ТЕМЕ "ИГРУШКИ"-занятие, дидактический материал, озвучка  http://files.mail.ru/4348E280F99842A1B3870D90034F7C4E

+1

183

Добрый день! Девочки,у кого есть перевод потешки С. Маршака Котятки на украинском язике

0

184

Конспеккт заняття з фізкультури "Спритні зайченята" ІІ м.гр.

https://yadi.sk/i/LbZvGlSm32TDsF

0

185

«Дошкільнятам − освіта для сталого розвитку», матеріали курсу, якими поділилася Н.Гавриш, автор програми.

Є багато цікавого матеріалу! https://drive.google.com/open? id=0B- TgBeG2NbpaR1JDV2hxMlg3WFE

+1

186

Конспекти інтегрованих занять:
«Хай знає кожна дитина мала про те, що в неї великі права» (правове виховання, природа, мовленнєве спілкування)

«Зимова казка» (сенсорика) для молодшої групи

«Я хочу стати гарною людиною» (соціально-моральне виховання, природа) для старшої групи

https://drive.google.com/file/d/0BzP898 … sp=sharing

0

187

Конспект заняття «Подорож до країни Ввічливості» для дітей старшого дошкільного віку + презентація

https://drive.google.com/file/d/0BzP898 … sp=sharing

Отредактировано filo_irina (2017-09-28 21:24:58)

0

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»



Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Конспекти занять українською мовою*